Välkommen till Träningshelg med Sophie Bergqvist!

Kållereds Ryttarförening är stolta att bjuda in våra medlemmar till en inspirerande träningshelg med den omtyckta tränaren Sophie Bergqvist, som kickoff för tävlingssäsongen 2024! Upplev en helg fylld med lärdomar och gemenskap, perfekt för att slipa på dina färdigheter.

Program:

• Dag 1 (Markarbete): Lördag, 20 januari på Stall Görloff, Kållered. Träningarna startar ca kl. 09:00.

• Dag 2 (Hoppning): Söndag, 21 januari på Spelmansgården, Billdal. Träningarna startar ca kl. 09:00

Träningen:

• Grupper om maximalt 4 ekipage och ca 1 timme.

• Öppen för både hästar och ponnyer.

• Sophie Bergqvist, med sin expertis inom hoppning och dressyr, särskilt med unghästar och problemhästar, kommer att dela med sig av värdefulla insikter och tekniker.

Priser (För Medlemmar):

• En dag: 550 kr

• Båda dagarna: 1000 kr

Icke-medlemmar välkomnas vid lediga platser: 600 kr (en dag) / 1200 kr (båda dagarna).

Anmälan:

• Anmäl dig via detta formulär (senast 10e januari)

• Antalet platser är begränsat och tilldelas på "först till kvarn"-basis, med förtur för medlemmar.

• Anmälan är bindande efter att man fått bekräfta sin tid.

Gruppanpassning:

• Vi strävar efter att skapa grupper baserade på hästens storlek och träningsnivå för en optimal inlärningsupplevelse.

Vid frågor, tveka inte att kontakta oss på kalleredsryttarforening@gmail.com.

Vi ser fram emot att välkomna dig till en oförglömlig helg med lärande och utveckling!