Anmäl intresse för klubbkläder senast fredag 12/4!

Anmäl intresse här innan fredag 12/4.

Nu är det dags att beställa klubbkläder och vi har valt att samarbeta med Hööks, då det är smidigt att prova ut sin storlek i butik och de har väldigt bra priser på både tryck och plagg. På butikspriset tillkommer tryckkostnad och detta beror på hur många plagg vi beställer. När vi fått in alla intresseanmälningar återkommer vi med exakt pris och det är då du slutligen lägger din order och bestämmer storlek. Priserna som anges här är indikativa för förväntat slutpris.

Kållereds ryttarförenings logotyp trycks på ryggen på samtliga plagg. Ditt namn trycks på bröstet. Hööks logotyp kommer sannolikt att tryckas längst ner på ryggen under vår logotyp, men de förbehåller sig rätten att trycka på annat ställe.

Den rosa västen kan skilja sig i utförande då den kommer från en annan leverantör. Vi kan idag inte ange pris, men notera intresse så kommer priset även för denna innan vi gör faktiska ordern.

Anmäl intresse här.imagepng